۱- هر چه سریعتر وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت پروفایل ایمیل خود را دوباره بنویسید
۲- وارد قسمت ساپورت ویژه شده و حتما با مشخصات درست و صحیح ثبت نام کنید
۴- جهت جوابگیری بهتر بجای استفاده از کانتکت حساب از بخش جدید ساپورت استفاده کنید
۲- وارد قسمت ساپورت ویژه شده و حتما با مشخصات درست و صحیح ثبت نام کنید
نکته : در صورتی که اسم شما با شماره حساب مغایرت داشته باشد احتمال بلوکه شدن حساب از طرف کمپانی میباشد
۳- دوستانی که در روزهای اخیر فایل وریفای ارسال کرده اند و هنوز وریفای نشده اند مدرک شناسایی خود را از بخش ساپورت ویژه برای کمپانی ارسال کنند .۴- جهت جوابگیری بهتر بجای استفاده از کانتکت حساب از بخش جدید ساپورت استفاده کنید
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر