۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۰, سه‌شنبه

NEW HELP DESK ANNOUNCEMENT


Dear valued customer,

This email message is sent to you from Global Trade International Company to announce our new Support Solution Center.
The best just got better! Global Trade International Company is pleased to announce the arrival of New Support Center - simply the faster, smarter way to support all valued customers in a timely manner.
With many new features and enhancements:
New! Enjoy full access and control of your Ticket Center from wherever you are.
New! Take advantage of all our Support Center with categorized, smart and simple help desk.
New! Support additional Persian language for our loyal Persian customers.
New! Use RSS feed for your future announcements. You don’t have to lose the news anymore.
New! Used our 4th powerful dedicated server providing faster services.
Enhanced! Easy to track your tickets when it goes to the process on this help desk.
Enhanced! Re-build and update your tickets any time you want!
Enhanced! You can send your verification file with any format you wish: PDF, JPG, GIF, PNG, etc.
Enhanced! You can select your desired department.    
Enhanced! You can determine the priority for your tickets: normal to critical.
Enhanced! You can attach your statements no matter what format they have: .xls, .xlsx, .doc, .docx,   
Enhanced! You can choose your time zone in order to use enhanced ticket management services
Enhanced! The ability to change the status of tickets even after sending them (Just for IA members).   
And so more…
Please click here to confirm your subscription. 
Thank you for your subscription to the new support center list.
New Support Center
Global Trade International Ltd

میز کار پشتیبانی جدید

مشتری گرامی،
این نامه از طرف کمپانیGlobal Trade International برای شما فرستاده شده است که مرکز پشتیبانی تازه به شما شناسانده شود.
بهترین ؛ باز هم بهتر شده است! کمپانی Global Trade International بسیار افتخار دارد که راه اندازی مرکز پشتیبانی تازه خود را خبر میدهد –  راه ساده تر ؛ تندتر و هوشمندتر برای پشتیبانی همه مشتریان گرامی در بهترین زمان ممکن.
با بسیاری از تازه ها و افزوده ها :
  • تازه : بهره برداری از دسترسی تمام و مدیریت مرکز درخواست های خود از هر جایی که هستید.
  • تازه : سودبردن ازمیز کار پشتیبانی دسته بندی شده، هوشمند و ساده در مرکز پشتیبانی.
  • تازه : پشتیبانی زبان پارسی افزوده شده برای مشتریان گرامی پارسی زبان.
  • تازه : بهره برداری از چهارمین سیستم کامپیوتر مرکزی جداگانه کمپانی برای پشتیبانی بهتر.
  • افزوده شده : ردیابی ساده درخواست های خود در میز کار پشتیبانی وقتی آنها برای پیگیری فرستاده میشوند.
  • افزوده شده : دوباره سازی و به روز رسانی درخواست ها در هر زمان که شما بخواهید.
  • افزوده شده :  شما میتوانید فایل شناسایی فردی خودتان را با هر پیکربندی دلخواه بفرستید: PDF, JPG, GIF, PNG  و...
  • افزوده شده : شما میتوانید کارگروه مورد نظ خود را برگزینید .
  • افزوده شده : شما میتوانید ارزشمندی زمانی درخواست خودتان را برگزینید: از روزمره تا بحرانی و فوری.
  • افزوده شده : چسباندن پرونده های خودتان با پیکربندی های گوناگون مانند: xls, xlsx, doc, docx و ...
  • افزوده شده : توانایی گزینش زمان بندی کشور دلخواه خودتان برای مدیریت بهتر درخواست ها.
  • افزوده شده : دگرگون کردن  چگونگی درخواست ها پس از فرستاده شدن آنها (ویژه مشتریان IA )
  • و بسیاری دیگر ...
از شما برای آبونه شدن در مرکز پشتیبانی تازه کمپانی سپاسگذاریم.
مرکز پشتیبانی تازه
Global Trade International Ltd

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر